20 Ocak 2010

Boekenfestijn 2010

Boekenliefhebbers opgelet!

Eindelijk is het dan zover; van 21 tot en met 24 januari 2010 is het Boekenfestijn in Ahoy Rotterdam.

Ik ben gek op lezen, hierdoor verslind ik boeken dus echt. Daarom voelt een boekenfestijn werkelijk als een festijn aan. Dat geslenter tussen alle boeken; heerlijk gewoon - als een klein kind in een snoepwinkel die onbeperkt mag eten.

Ik smacht dan ook naar morgen;
- makkelijke schoenen,
- giga - grote tas,
- verlanglijstje.

Dergelijke evenementen moeten zich vaker voordoen!

Data: 21 t/m 24 januari 2010
Locatie: Rotterdam - Ahoy, Hal 5 & 6
do/vr/za: 10.00 - 21.00 uur
zo: 10.00 - 18.00 uur

6 yorum:

  1. Heb je nog leuke boeken kunnen kopen?
    Is de prijs daar goedkoper dan in boekenwinkels?

    Lirfs, Zeynep

    YanıtlaSil
  2. Het was dit jaar wel minder moet ik zeggen. Ik ben overigens wel geslaagd hoor, met 9 boekjes. Afijn, de engelse boekenstand was wel erg gering. Ik had nog zo gehoopt dat ik mijn lijstje kon afvinken, afijn met mijn huidige aankoop ben ik voor een maand (or two) wel even zoet. Trouwens, in vergelijking met voorgaande jaren was de aanbod wel magertjes. (ik had meer verwacht)

    Het is daar; in vergelijking met, inderdaad veel goedkoper. Voor mijn aankoop heb ik slechts 60 euries neergeteld. Ach, het komt goed...

    YanıtlaSil
  3. Yine unuttum iyi mi

    YanıtlaSil
  4. Jaarbeurs'e gelince 1 hafta öncesinden *spam* etcem. Ben ben olmam seni oraya yollamadikca :idi

    YanıtlaSil
  5. Ben gecenlerde Utrechtteyken rus literaturunde önemli olan kitaplari aldım ve hala baslamadım. Her gittigimde resim sanatiyla alakalı resımler de alıyorum.

    Welke boeken heb je gekocht?

    YanıtlaSil
  6. Bu yil felaket hayal kirikligina ugradim. Bir nebze tezelli olsun diye kendimi mitoloji ve felsefe bölümüne attim. Hos, kitaplarda fazla seçenek olmadigi için ciddi depresiyona magruz kaldim desem abartmis olurum biliyorum, fakat üzülmedim desem yalan olmaz hani.

    Aldigim kitaplara gelince;

    - 100 mythologische figuren,
    - Complete Works of William Shakespeare,
    - The story of philosophy,
    - de gebroeders karamazov (Rus literatürden sadece bu mevcut)

    Bunlarin yani sira 10 yasinda ki kuzenlerimin gelecekleri için yatirim yaptim (bol bol ingilizce ögrenmeleri için ve Roald Dahl serilerinden kitaplar aldim. (gerçi R.D. benimde favori yazarlarimdan, dolayisiyla zevkle o standlerde dolastim desem yeridir herhalde.)

    Aslinda John Waterhouse' un eserlerinin toplandigi kitaplara bakinmistim. Ancak böyle bir kitap mevcut mi bilmiyorum bile.

    YanıtlaSil