12 Mayıs 2011

oysa ..

gece boyunca iki nota arasında ki boşluk gibi attı kalbim yıldızlara
boşluğu/nu doldura bilme ümidiyle
özlem(in)le ay'ı sol elime, güneş'i sağ elime aldım
sevişmelerini izlemek, saçtıkları göz kamaştırıcı ışıkta ölmek
sonrada hıçkırıklara boğulan bulutların altında
tenime, ruhuma, zihnime sinen pisliklerden arınmak adına,
rakslarına eşlik ettim
ruhumun tükenişine ramak kala,
seninle birlikte ölüp, seninle birlikte dirilmek istedim
dağılıyorum can,
konuşurken, susarken, yürürken, uyurken dağılıyorum
artık taşıyorsun can,
içimden sızıyor, bedenimi teninle boyuyorsun
beni doğrultacağın yerde
açık denizlerimde karaya oturtuyorsun
ah, yanağımda raks eden gözyaşları eşliğinde çırpınıp durdum
tutunamadım,
sensiz hayatta tutunamadım, nefessiz kaldım, boğuldum
dehlizir(in)de yok oldum ..
artık duy sesimi !
gel !!

*
yol omaya yüz tutmuş bir ruh gibi ..
yok omaya yüz tutmuş bir ruh gibi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder