31 Mayıs 2011

herkes yalan söyler

dedi ki;
gecenin karanlığıdır kelimelerime anlam katan.
gecenin mahremidir kelimelerime duygu veren.
leyl'dir beni büyüleyen, kelamıma duygu yükleyen ..

dedim ki;
bırak o fikayalı sözleri, uğraştırma hüznümü ..
cesaretin varsa, gel öp sol yanımı !

*
sus, sakın beni kınama,
kötü bilme !
aklında kalmam belki ama,
giderken aklımıda götürme ..
sus, sakın bağırma bana,
dudaklarından süzülen yalanlarla vurma ..
düşürme uçurumlarına,
sana yorgunum,
birde uktem olma.
..
yorgunum,
sana,
hasretim ..

7 yorum:

  1. Aaahh ah..Küfürler yine tek sıraya giriyor dilimin ucunda..

    Teşekkürler Leyla hanım muazzam doğrusu

    YanıtlaSil
  2. Bazen imreniyorum küfür edenlere ..

    'Asil' ben tesekkür ederim efendim.

    YanıtlaSil
  3. Her an , ki o gafil Ez-Hak yekk zemanest
    Der Ândem kafirest amma nihanest

    Her kim ki haktan gafildir.Geçen zamanı aynıdır (aslında)
    O anda kafirdir.Amma küfrü gizlidir..

    Hasan Sezai Gülşeni K.S.

    Kelimeleri çırılçıplak soymuşsunuz doğrusu.. sek gerçek ayana çıkıyor küfür edip örtmemek mümkün değil :)

    Gerçeği inkar etmek ne mümkün iş bu sebep aşikare küfüre gayret ediyoruz o kadar gerçek ki !

    Gönlünüze yüreğinize sağlık dostun kelamını ikram ediyorsunuz ..Varlığıyla varetsin inşallah ..

    YanıtlaSil
  4. begendiginize sevindim, guzel yorumlariniz için asil ben size mutesekkirim ..

    "-Bismî Hû-
    “Kalbimin ilk kıpırdadığı anı sığdıracağım ne kadar çok kelamım vardı benim. Yine de bir kıpırtısına kalbimin kelam yetiremedim”

    : )

    YanıtlaSil
  5. İnne hu min süleymane ve inne hu bismillahirrahmanirrahim..

    Hüd hüd sizede uğramış :)

    Selam kelamdan öncedir deyor cenabı Ahmed.

    Bizde kelamın yetişmediği yerde selam veririz en fiyakalısından..

    Selam üstünüze olsun ...

    YanıtlaSil
  6. sanırım ben de ancak selam verebilirim bunu üzerine.

    Selamun aleyke..

    YanıtlaSil