20 Temmuz 2011

yâ leytenî küntu türâben


üç noktanın biri aşk ..
peki ya diğer ikisi ne/rde ..

16 yorum:

  1. çünkü hepimiz farklıyız... sadece kesişimiz...

    YanıtlaSil
  2. ha bir diğer nedeni de; tam yeni bir şiir yayımlamamın üstüne yorum yazmış olmam olabilir; etkisi sürüyor biraz... hehe..

    YanıtlaSil
  3. hepimiz herseyi farkli yasiyoruz, tadiyoruz dogru. ama sana tutku'yu cok yakistiriyorum ben :)

    bakicam simdi ona ben :)

    antisiz, sen guldun ya, inan cok cok cok mutlu oldum ben :)

    YanıtlaSil
  4. ask'ta hep huzun mu olur ?

    ask, tutku, ihtiras ?

    YanıtlaSil
  5. İhtiras. Aslında ihtirastır hüznü doğuran. Tamamen sevgiliye, sevgisine, ilgisine büyük bir açlık; ihtiras. Ama hiç bir zaman doyurulamaz o açlık ve sonunda hüzün.
    Hüzün hep olur. İnsan doymayı bilmez çünkü. Yetinmez. Ve ghuzuru bozar.

    YanıtlaSil
  6. yerinde huzunde guzel diye dusunuyorum ben.

    seviyorum huznu, onun dogurdu duygulari seviyorum. huzun de ask gibi hur olmali bence, oluruna birakmak, beklentisiz sartsiz kayitsiz olmali hersey ..

    ama biz insanlar doyumsusuz degil mi, illa ki yilanin yuvasini didiklicez ..

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle! O aşkın hüzünü de başka tatlı oluyor :)
    Biz sevgiliden gelen her şeyi seviyoruz aslında.

    Bilmiyorum valla var mıdır öyle masum, düşünceli bir insan. Ben hiç görmedim. Ben zaten öyle değilim. :)

    YanıtlaSil
  8. sevdigin zaman o kisi zaten sevenin gozunde masumlasiyor, dusunceli oluyor ki..

    kisi kendini cok iyi bilir ancak senin oyle oldugunu dusunmuyorum sevgili gece yurusu (bu arada rumuzun cok hosuma gitti) aksine duyarli buluyorum seni :)

    YanıtlaSil
  9. Ahh ahhh! Aynen öyle.

    Çok sevindim böyle düşünmene. Teşekkür ederim çok çok mutlu oldum. Ben sadece hayatla savaşıyorum.
    Evet savaşıyorum. Biz hayatla bir birimizi benimseyemedik. Hayata inat temiz kalmaya çalışıyorum. Ne kadar becerebildiğim ise muamma.
    Gece yürüyüşü adımın anlamı. Bu yüzden gece yürüyüşü rumuzum :)

    YanıtlaSil
  10. adinda cok guzel :)

    - hayat aslinda cok basit, zorlastiran biziz gibime geliyor .. eh aslinda pek o kadar masum degil ama yinede cok zor da degil hayat .. secimlerimiz cok onemli ..

    bazen siyah bazen beyaz .. ask girince araya, iste ozaman isler arapsacina donusuyor ..

    temiz kalmayi becerdiginden eminim :)

    YanıtlaSil
  11. Benim hayatım biraz çetrefilli. Başka insanlar yüzünden fazla şeyle mücadele ediyorum:) Neyse.

    Tekrar çok çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  12. soylemesi kolay biliyorum, yinede fazla takilmamaya calis ..

    bende mutlu oldum, iyiki geldin sen :)

    YanıtlaSil