3 Eylül 2011

iki bayram arası

Neredeyse tüm yaz boyunca kendini bizlerden mahrum bırakan sayın güneş, bugün nisbeten, alay edercesine bangır bangır beynimizi kavuruyor. Komik şey diyor ki, hellöw beni tanıdınız mı ! Yok yanlış anlaşılmasın sakın, kesinlikle şikayetci değilim. Ancak ders çalışırken, ki evet öğretmenler de ders çalışıyor, öyle random sıfırı basmıyoruz efenim, kişi tadını çıkartamayınca haliyle iç geçiriyor. Hal böyle olunca hep saygıdeğer atalarımızın o nezih sözu aklıma gelir, aç ayı oynamaz keza. Böyle sıcak bir havada ne tüketilir, somon sandwich.






Somon severmiyim ?
Hayır !
Yedim mi ?
Evet !
Hani, iyidi, şekerdi, hoştu, açtım, açılım yaptım ve yedim bitti afiyet olsun el fatiha derken susadım.
Ah, ben bu aralar ne çok susuyorum. Ama yok, artık korkularımın üstüne yürüme kararı aldım. Göğsüme baskı yapan o değirmen taşından kurtulmanın, pisliklerden arınma vaktidir !

Ama ben çok susadım !






Sevgili öğrenci(ler)ime !

Bana bu dönem sunulan ders proğramı yanlız benim anamı değil, sizinkinide ağlatacak. Zira, böyle nezih ve mükkemel bir yaz gününde size enfes bir ders proğramı hazırlıyorum. Bunca emeğe yazık günah değil mi !

Bu arada, iki bayram arası ders çalısmak caiz midir sorusunu soran einstein dana, sualinin cevabı cazidir !

Not - iki bayram arası sıfırı basmakta cazidir !
Komik şey seni .. !

Inanılır gibi degil, üçyüzyetmişyedi öğrencinin sadece altı tanesi Türk, ve ancak bir Türk böyle soru sorabilir !!

'Young Turks' wasn't meant for slackers, I reckon !

17 yorum:

  1. :)))

    kabul et güzel soru :)

    çok severim nazan öncel'i..

    Ben de korkularımla yüzleşiyorum epeydir, şahanee rahatlıyosun, kolay gelsin loolaaaa.

    YanıtlaSil
  2. Göğsüme baskı yapan o degirmentaşından benimde kurtulma vaktim geldi.

    Somonu severmiyim? eh :) ama burdan bakınca güzel görünüyor ve halen yemek yemedigimi hatırlatıyor :)

    YanıtlaSil
  3. @ sui - soru guzelde bunlara yuz vermeye gelmiyor : ) guldum, ama onun bilmesine gerek yok. : )

    -----
    o zaman bu sarki sana gelsin su'cuk : )

    vakit o vakit, yeni donem yeni bir sayfa : ))

    sanada sanadaa : )

    YanıtlaSil
  4. @ Asli - bende yeni yedim o yari da, gec kalmissin .. Birseyler yemeli : )

    Arinmali, ve yeniden aslina donulmeli ..

    Kolay gele : )) hemde cok kolay gele !

    YanıtlaSil
  5. güneş'ten şikayetçi misin?

    :((

    Kurba.

    YanıtlaSil
  6. ama ne dedim, yanlis anlasilmasin. hazir gunes varken ben neden calisiyorum dedim ..

    kurbaa : ))

    YanıtlaSil
  7. Bu aaaaa lar uzamasın lütfen :)

    Kurba.

    YanıtlaSil
  8. nopıyore uzamayore :)) fransız ca bilmiyorum ama ahçı bir arkadaşım beni sonuna yore koyarak anlaşabilirsin diye kandırmıştı :)))

    Tamamore bitanesiyore :))

    ben somon çok seviyore :)

    deniz'den babam çıksa yiyore

    Kurba.

    YanıtlaSil
  9. Böyle bir öğrencinin kulaklarının ucundan azcık çekilmesi caiz midir peki? :)

    YanıtlaSil
  10. benim fetvalarim bu aralar pek humanist olmadigi icin, na'-caiz sevgili vladimir. : )

    yoksam yoksam .. : )

    YanıtlaSil
  11. @ Amin - somon ekmegi mi yemedin, sifir mi yemedin ? anlamadim.

    YanıtlaSil
  12. bizi bu güzel havalar mahvetti sanırım:))

    bende kaç gündür deliler gibi geziyorum:))

    YanıtlaSil
  13. Sana da öğrencilere de yazık yaa:)

    YanıtlaSil
  14. @ colors - bende diyorum nereye kayboldu : ) gez ki, tam gezilecek zaman.

    YanıtlaSil
  15. @ inan - asil bana yazik, onlara eh iste ..
    : )

    YanıtlaSil