2 Nisan 2013

bir defa olur o



Sonra dedi ki; 'yüzün neden yüzüme bakmaz ?'



Sevmek insanlıktanmış;
Eskiden, çok eskiden mesela bugün tartışma gücünü benden aldı ya, yazar yine şiir, olur yine şair. Yoksa ben mi olurum, ya da ölürüm. Olayım mı şiir ? Öleyim mi şair ? Yok yok, ben olayım şair. Kim bilir, belki büyüyünce bende yazarım renk renk, güzel ve özel. Tutarım elif'in ucundan ölürüm şair doğarım şiir.

Ama bugün;
katil benim - benim zanlı
benim o soysuz
o benim
şiir de benim - naaş da ben ,,

Ve pencerem de kuş sesleri;
İçimde ki şeref yoksunu özlemin önüne geçemiyorum ki, (Y)azdıracak en yosmalısından en affilisinden bir mektup.Yakdıracak ucunu yollatacak aklı karışığıma. Belki de en iyisi ne dersin ? Duyarım belki yeniden pencerem de ki kuşların sesini. Yine yeniden duyarım çiceklerin nefesini belki. Benimde aklım karışır belki ? Tuttururum belki o güzel ahenki, ve yazarım yine sözü müziği bana ait o mektubu, kim bilir. Ondan önce, hepsinden önce, en önce de hele; nasıl da özeldir ve en güzeldir o aklı karışık insanlar.

o şarkı
 
Ve güven !
o illet bir defa olur !

24 yorum:

  1. Döktürmüşsün yine !

    Dökülmüşsün yine...

    YanıtlaSil
  2. Anlarsin sen halden, anlatabildigimden fazlasini anlarsin. Var olasin

    YanıtlaSil
  3. "aklı karışığım" ne güzel bir hitap. yaz bence o mektubu.

    YanıtlaSil
  4. Bi an heves ettim sonra gecti be globin. Bak nisan da gelmis, sende yaz !

    YanıtlaSil
  5. "great with child to speak" diyor ya, aynen öyleyim. umarım yazabilirim bir şeyler. sen de daha çok yaz.

    YanıtlaSil
  6. En guzelinden yazarsin sen. En.

    Kiriyorlar incitiyorlar sustuyorlar

    YanıtlaSil
  7. her zamanki gibi pek latifsin :)

    önceleri susmak zor geliyor insana, yaşadıkça da konuşmak zor gelmeye başlıyor galiba.

    YanıtlaSil
  8. latif, ince, hoş manasında. şakacı anlamında değil.

    YanıtlaSil
  9. Sen yazmayı hiç bırakma.. Yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Umut yine baş ucumda. Ve ben yine ondan umudumu kesmişken, umut yanımda beliriverdi... Yazdıkların çok güzel, sabah sabah umuduma umut kattın, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Gununuz boyle guzel ve umut dolu gecsin sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Geriye baktıkça önümü görüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanslisin ne mutlu sana.

      Ben goremeyenlerdenim keza

      Sil
  13. şanslıyım zira geriye baktığım ve bana önümü gösteren yüce gönüllü sevdiğim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen
      sadece aklını karışıtırabilen birisnini-o senin olamasa da- varlığı bile güzeldir ama..
      kimsesizliktense..
      öyledir evet...

      Sil
  14. Ya canini acitirsa.

    Yalnizlik sanki daha iyi

    YanıtlaSil
  15. Defalar pusucu deil miydi?. Hani su sabirlla en zayif animizda karsimiza cikan cinsten..
    Bir defa'dan nolur sorusuyla muhatab olduktan sonra kendini cogaltan..
    Neyse defalar hep varolacak..

    Dip; yuvarlanan tas yosun tutmaz..

    YanıtlaSil