14 Eylül 2009

Pazar - Ertesi


Bugün yeni bir hafta başladı, biraz buruk biraz da heyecanlı geçeceğe benziyor gibi. Aslında haftaya yorgun ve hevessiz başladım, tam da güçsüzlüğüm alıp başını gidiyor der iken, ilk bedduamı aldım. Doğrusunu söylemek gerekirse benim haricimde olayı kimse cakmamış bedduanın aslında beddua olmadığını, fakat benim için yapılabilecek en güzel dua'nın olduğunu kim nerden bilsin, değil mi. Umarım o beddua tutar, tez zamanda doğru adrese ulaşır.

Geç bile kal-ın-dı.

Artık hiç bir güç ruhan-i dengemi değiştiremicek, özellikle bu hafta... Çünkü bu hafta çok güzel bir hafta olcak-mış...

Inşa'Allah

2 yorum:

  1. Guzel haftamiz olsun ablam, ben de istiyorum. Ozellikle Ramazan'i sonaldiriyoruz diye pek heyecanliyim. Heyecanliyim cunku artik is yeridne karin agrisindan duramiyorum ve bu agrilarin yakidna gececegi icin seviniyorum. yetti gaaari be.

    YanıtlaSil
  2. Hafta çok güzel basladi, bir o kadar ilginçlesti, suan ise korkunç bir hal almis durumda. Daha üç gün disimi skmam lazim, biraz daha heyecan ve entrika kaldiracak durumda degilim.

    Meger kalp denen sey ne kadar arizaliymis :idi:

    YanıtlaSil