19 Şubat 2010

Dandik 'Esther'

Uzun zamandır doğru dürüst bir gerilim filmi izlememiştim. Dolayısıyla arkadaş çevremde 'orphan' olayını hakiki gerilim diye lanse edince, bendenizde "why not God" dedim. Abartılara dayanamadım yani. Milletin canı ekmek arası döner çekerken, benim canım söyle hokkalı psycho-thriller, yani gerilim filmi çekti. Filmi izlemeden gerim gerim gerildim, gerilcem psikolojisine girdim derken karşıma maalesef ciddi anlamda dandik denilecek vasat, banal bir gerilim filmi çıktı. Nitekim bir ton saçmalık vardı filmde. Cidden nerden başlayacağımı bile bilemiyorum, fakat Esther'in hakkını yememek lazım. Hani kendileri psikopat bi kızceğiz olabılır ..... ama yok nihayetinde Esther zaten dandik-di. Resmen hayal kırıklığına uğradım, filim konusu haricinde arkadaşlarımın bana bunu layiki ile gerilim diye kakaladılar ya (...) Brava!
Fakat her şerde bir hayr vardır klişesine bendenizde katılarak film sayesinde blogumun kazanmış oldugu yeni etiketi huzurlarınıza sunuyorum; 'anti- tavsiye'.
Luzümsüz yere harcanmış onca dakikaların bedelini 'anti-tavsiye' olarak ödeyecek.

Hani onlarda çok tınlarlar ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder