14 Şubat 2010

Yitirme-k

Kimi aradığını yitirir aradıkça.
Kimi de arayandır, aranan onu bulur.

Özdemir Asaf

***

"İşte o zaman, sevgili diye, dünya diye, hayat diye baktığınız her boşluğu artık sadece sizin o yararlı benliğiniz doldurur. Nereye, hangi kalabalık şehre gitseniz peşinizden o ıssız, o karanlık ormanınızı birlikte götürürsünüz. Nereye gitseniz kendinizi orada kaybolmuş hissedersiniz. Yollarda kime rastlasanız, çıkartıp onun fotoğrafını gösterirsiniz. Bu insanı tanıyor musunuz, buralardan geçti mi, onu gördünüz mü, diye sorarsınız. aslında kaybolan o değil, sizsiniz; aslında o diye sorduğunuz kendinizdir..."

Cezmi Ersöz/ "Ölürsem Beni Seninle Ararlar Şimdi"

2 yorum:

  1. Kitap okuma alışkanlığı bu kitabı okuyarak kazandım. İsminden mütevellid almıştım kitabı. İsmi çok hoşuma gitmişti. Ölürsem beni seninle ararlar...

    YanıtlaSil
  2. Bendeniz çocukluğunda Türkçe kitap okuma alışkanlığı edinememiş bir zatım. Dolayısıyla bu konu babında kara cahilim derken yeni yeni keşiflerde bulunuyor, okumaya çalışıyorum. Okur iken zorlanıyorum, ancak bir o kadarda haz aliyorum. Müthiş bir yazardan, bir o kadar muhteşem eser. Geç oldu, ama olsun - bunada şükür (-idiot-)

    YanıtlaSil