19 Ekim 2010

Peki, sen benim için ağlarmısın ?

Annem ben küçükken her yağmur yağdığında meleklerin ağladığını söylerdi.
Inanırdım.

Hoş büyüdükçe masumiyeti kayboldu ki bu beyaz yalanın.
Meğer gerçeklere yenik düşüyormuş masallar,
ya da insanlar büyüdükçe kirletiyor masalları!

Oysa ben hala meleklerin ağladığı masalına inanmak istiyor,
dökülen her yağmur tanesini bir meleğin indirdiğine,
üzerime aktıkça arındığıma inanmak istiyorum.

Toxic dünyanın, kirli düzenininden arınmak istiyorum.
Mutlu fin istiyorum!

***

Saatlerce yağmurun tacizine maruz kaldım,
ıslandım...
...arınamadım!
Meleklerde kandırıkçı çıktı iyimi!

***

Lüci, beni bir sen anlarsın,
başka kim içimdeki masum şeytanı anlayabilir ki?

Her şey küçükken güzelmiş meğer!
Hoş herşeye alışıldığı gibi bunada alışılır ya neyse .. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder