26 Aralık 2010

Bir Yeni Yıl Klişesi Daha

2010 yılı meğer bir çok fidanlara, fırsatlara gebeymiş de haberim yokmuş !
Hani bir çok yeniliklere imza atıldı,
Ardından çorap söküğü gibi gelen ve kovalanan fırsatlar ..

Muhakkak ilker-im ve sonlar-ım oldu;
Yeni insanlarla tanıştım, bazı ilişkilere nokta koydum ..
Kah hüzünlendim, kah tebessüm ettim..

Çok kırıldım;
Ama çok da mutlu oldum..

Yoğruldum !!

Nihayetinde bir çok arzularım yerine geldi,
Yerine illaki yenileri konuldu !

Ama insanız ya, açız, dolayısıyla yeni bir dilek tutuldu;
Daha derin, daha yeğin .. ürkütücü boyutta ..
Bu da kabul görür inşallah !

çok şükür

Sağlığım yerinde, ailem ve dostlarım yanımda,
Yine gezdim, gördüm, eğlendim,
Istediğim fakülte de işe başladım ..

Ruhum bir dönem prangalarından yoksun yaşadı ..
Yine prangalandı o ayrı,
fakat gam yemicek, isyan etmicek kadar huzurlu !

Müteşekkirim !!

Öztele, acısıyla tatlısıyla,
hayalkırıklığı ve yeşeren ümitleriyle,
2010 yılı benim açımdan güzel bir yıl oldu !

Unutmadan;
Klişe mlişe, illede herkeze mutlu yıllar..
Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle !

puff, mum söndü ..

2 yorum:

  1. yeni yılın 2010 yılından daha mutlu ve huzurlu geçmesi dileği ile...

    YanıtlaSil
  2. Bilmukabele efendim !

    2011' de sizinde sulh'u bula bilmeniz dileğiyle !

    YanıtlaSil