8 Ocak 2011

Şaka Gibi ..

Gökgürültülü sağnak yağışlı bir gecede yapılan kek,
anca 'kek' olur !

Evet efem, önlük vs, tam teşkilatlı daldım mutfağa. Bu arada, 'eeh n'olmuş' denildiğini duyar gibiyim. Sncak bendeniz mutfak yolunu pek tanımadığından, özellikle pişirme, taşırma olayından uzak olduğumdan, biraz sevindirik oldum. Kaldı ki, mutfak yolunu sadece gerildiğimde veya asıl yapılması gereken işleri ertelediğimde (procrastinating) tanırım fln ..

Fakat geliniz ve görünüz ki, elimin değdiği her şeyi batırdığım gibi,
hem mutfağı hem de keki batırdım !
Özetle, hiç birşeye benzemedi, üstelik tonla temizlik çıktı başıma ..

Bu arada, dediler ki 'tadı idare eder'-miş miş, ama tip'den kayıp etti !

Bknz. süperdi geyiği yapmılyor,
bas baya 'berbattı ama özdendin ya işte, hani kıyak geçiyoruz' diyorlar !
Ama yedim, hem vallahi hem billahi ..
Ve hala yaşıyorum ... Yuppie !

Kek'de sinerji yaparmış, iyimi !

yeah, story of my life,
without exaggeration, no' !

1 yorum:

  1. http://www.dailymotion.com/video/xepp64_nl-karabrahmgl-kek_music

    İnsan neler yapar isteyince ...

    YanıtlaSil