18 Şubat 2011

oysa umut her yerde ..

Zamanında bir arkadaşım, 'hayat çok sıkıcı ve monoton' demişti.
Cevap olarak, 'sen hayatı, yaşamayı kavrayamamışsın, dolayısıyla kendi hayat çizgine bir anlam katamıyorsun, normal olarak her şeyi renksiz buluyorsun, aslında sen bir renk körüsün', demiştim. (evet, çakma psikolog dönemindi)

Bu aralar bendenizde kırmızıyı yeşilden, yeşili kırmızıdan ayıramaycak kadar bir renk körü olmuş, akabinde her şeyi siyah beyaz kareler içerisine hapis ederek, hayatı kendine zehr eden bir klişe haline gelmişim!

Halbuki umut her yerde değil mi/ydi ..


Kişi hep inanmalı diye düşünüyorum;
illa inanmalı !
Hoş, hep inandığım için kaybettim mi ben bu oyunu ?
Belkide kaybetmedim, kazandım;
kim bilir ..
...
vazgeçme/dim !
....
*fotoğraf; Yaşar Yarımoğlu'na aittir

Ya bir gün yenik düşerde herşeyden vazgeçersem,
Peki ya ozaman ne olacak ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder