20 Şubat 2011

superwoman LL

O yeah baby, me süpppaah süpppah superwoman ..
Wishful thinking though, but will do ..


Evet efendim bu akşamlık kendimden ne kadar gurur duysam azdır, zira yaklaşık 200 tezin belini kırmış, felaket öforik bir durumda sınav notlarını da fakültenin sitesine yüklemiş bulunuyorum. Inanılmaz bir adrenalin yumağı zihnimin hala okşuyor ve doruk noktalarda cirit attırıyor, bir uçdan diger uça sürüklüyor. Hızımı alamamış biri olarak, iki haftalık ders proğramını da fakültenin sayfasına eklemis bulundum iyi mi.

Hani zaman zaman uyku sorunuma çok kızıp kendilerini isyanımın baş tacı etmişimdir. Ama gel gör ki, kişi iki gece uykusuz kalınca bir hayli iş yapabiliyor/muş; demek ki insomnia da bazen bir işe yarıyor/muş !

Aslına bakarsan bendeniz biraz çakma superwoman'um, zira çocukların (ki kazık kadarlar aslında) sınav notlarını üç hatfa gecikmeli verdim, ancak onu çaktırmıyoruz değil mi ! Still, I feel liberated, no' !

Bu arada geri sayım başladı, kaldı dört gün ve nihayetinde ara tatil. Belki bir yerlere giderim, ancak şimdilik yatağımın dışında pek bir şey düşünemiyorum. Ne yalan söyleyeyim, on gün yataktan çikmamak pek bir cazip geliyor.. Ah birde üşümeden mışıl mışıl uyuya bilsem !! Ama nerdee !

Cidden buna çok ihtiyacım var, çünkü  farkına varmadan ne çok yorulmuşum. Haricinde yorgun ve bulanık zihnimide toparlamam lazım.. ama huzurluyum, yüzümde buruk da olsa yinede bir tebessüm var.

Yarınlardan umutluyum ben, bu da yeter aslında !

Üzerime şimdiden bir pazartesi sendromu çöktü iyi mi ..

1 yorum: