9 Mart 2011

Yanlış Anlama

Bugün istemeden Azrail'in kokusunu süründüm.
Gelen taziyelerden ürperdim,
Üşüdüm ..
Ne olduğunu anlayamadım, ancak panik içerisinde sevgililerimi aradım ..
Büyük panik,
Kalp sıkışması,
Buz kesilen beden.
Ölüp dirilen ben !
Yine taziye !!!
Dayanamadım sordum; 'kim vefat etti' diye.
'baban' ??
Sendelendim,
Tutunacak bir yer bulamadım.
Boşluğun içinde bir uğultu ..
...
'hayır, yanılıyorsun' dedim.
Küçük bir araştırmadan sonra, olayın bir isim benzerliğinden ibaret olduğu,
Dolayısıyla, yanlış kişiye, yani bana yönlendirilen bir sürü !

***

Yazamıyorum,
Kelimeleri bir araya toparlayamıyorum;
Hala etkisi altındayım keza.
Çok şükür öyle bir şey yok
(Allah gecinden versin; her ikisinede sağlıklı, sihhatlı, huzurlu ömürler nasib eylesin; bizlerin başından eksik eylemesin!!
Amin Amin !!)

Ancak insan yinede düşünmeden edemiyor ..
Affalladım,
İçim daralıyor ..
Ruhum sıkılıyor,
Artı, kendimi hiç sağlıklı hissetmiyorum.

Arınamıyorum, üzerime sinen kokudan.

Bugün içimde ki masumiyet öldü !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder