21 Haziran 2011

aria


‎hayatı yakala ..
yakala ‎hayatı ..
bak,
mutluluk kelebeklerin renkli kanatlarında
sen,
onları sadece yakala ..

28 yorum:

  1. Sevgili hemera, cok cok tesekkur ederim :))

    YanıtlaSil
  2. kelebeklerin rahatsız edilmesine karşıyız o.O

    YanıtlaSil
  3. Sende yarasalari kovala ozaman hıh :))

    YanıtlaSil
  4. A cellar swarmed by rats
    A hollow log hosting bats
    A dry shell full of sand
    Deadman’s suit, empty hand

    benim durumum bu. gerçi belki de insan kendi yarasalarını kovamıyordur işin doğası gereği. olması gereken şey insanların birbirlerinin yarasalarını kovmalarıdır. belki de değildir, bilemedim :)

    YanıtlaSil
  5. Oh dearest dearest, İ think that youve subconscienly developed a love for dystopian poems .. But the sun is shining, the birds are tjirping .. I havent met the rainbow yet, but madame butterfly is smiling today ..

    Bugun o kelebeklere ihtimam gostermek gerek ..

    Tomorrow, yet a new dawn a new breeze .. We'll see aaand dont be so reluctant and kick your bats arses, no'!!

    :))

    YanıtlaSil
  6. "mutluluk kelebeklerin renkli kanatlarında" bu cümle bana şunu hatırlattı: bir gün askerde nöbet tutarken gözlerimi bir solucana diktim, komutan geldi dedi ki "napıyorsun yere gözlerini dikmiş", cevap verdim "tanrıyı izliyorum"

    YanıtlaSil
  7. falla benim derdim de hep hayatı yakalamak, hayatla aynı tempoda gitmek.

    zaz. bayılırım. bugünkü yazımda da vardı. coincidence.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Aa. Sen benim verdiğim mimi yapmışsın. Neyse.Ben mimlemiş oliyim. :) Başka bi mimde gerçek anlamda mimlerim artık. :)

    YanıtlaSil
  9. @ antisiz, 'tanriyi izliyorum' ne derin dusunce/cevap ..

    Dehlizli bir dusunce kirintisina yol aca bilecek bir ani parcasi .. Guzel !

    YanıtlaSil
  10. @ deep, hayat zaten tesaduflerle dolu degil mi..

    Sen hayatin etteginden tutmussun bile .. Kelebekler rengarenk etrafinda kanat cirpiyor zaten ;)

    YanıtlaSil
  11. shining sun, chirping birds, smiling butterflies... actually this is not my ideal world, but yet i may accept shining sun may be promising from time to time.
    anyway, i would prefer a mountain top with a silent lake, biting winds, and lots of solitude ;)

    YanıtlaSil
  12. bu arada izleyicilerin günden güne çoğalıyor, reklam falan mı verdin bi yerlere, nedir bu işin formülü? :)

    YanıtlaSil
  13. aklima sey geldi, aint no mountain highh enoughhh' yine dytopiadasin .. cik ordan, bir gunlugune olsa bile .. bak ben bunu dun becerdim .. yarina Allah kerim ..

    dipsiosesnotes, I really have no idea .. birden bi blogboom oldu ..

    YanıtlaSil
  14. dystopia ya nerden bağladığını çözemedim pek ama sen diyosan doğrudur :)
    bu devirde misanthrope olmak da zor arkadaş, hemen dystopia falan damgayı yapıştırıyorlar :)

    YanıtlaSil
  15. misanthrope'ler utopiada yasiyor, degil mi ..

    yups ben ne diyorsam dogrudur :))

    *you know me better than that ..

    YanıtlaSil
  16. atom ne kadar atom(parçalanamaz)sa utopialar da o kadar idealdir. benim hayalgücüm, içinde aynı insanları barındıran, yaşadığımız dünyadan daha iyi bir dünyayı hayal etmeye yetmiyor. misanthrope işin şakası tabi ama yine de misanthropeler bu dünyaya aitler, ne utopialara ne de dystopialara.
    neyse ya, sen beni niye dinliyosun ki, dikkat çekmek için emo ağzıyla çocukça bi şeyler saçmalayıp duruyorum:) örtmenim böyle tipleri görmezden geliceksin ki azıtmasınlar :)

    YanıtlaSil
  17. Atamış olduğun bu insanın ruhunu sığlaştıran arka plan ile, paylaşmış olduğun bu hayat neşesi dolu derin konu arasında, koca bir çapraşıklık var (:

    Neden kendi formatını belirlemiyorsun ?

    Ya hayat, aşk ve edebiyat.

    Ya da bütün bunlara tezat düşen, ''melankoli'' ;)

    ****

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  18. insan ruhu despottur sayin cyberduck ..

    Lô hep uclarda .. Lâ hep ucralarda ..

    dipsiz bir kuyu .. desek .

    YanıtlaSil
  19. Kendinizle ve kişiliğinizle alakadar sübliminal mesajlar vererek, kendinizi ifade etmeniz için (: en azından benim sizi, temel anlamıyla tanımış ve özümsemiş olmam gerekir.

    (: Ayrıca despotik bir ruhu da içselleştirmiş olduğunuzu düşünmüyorum.

    Bence siz emin olun ve kendinizi bana biraz açın (:

    En azından durumu telepatik bağ anlayışıyla özümsemeye çalışalım ;).

    YanıtlaSil
  20. artik satir aralarindan bulacaksiniz efendim : )

    YanıtlaSil
  21. Yalnız siz pek satır aralığı bırakmıyorsunuz (:

    ;) bkz, benim satırlarıma,

    ne kadar mutena...

    YanıtlaSil
  22. pardon efendim, birdaha ki yazim da ozenirim .

    YanıtlaSil
  23. rica ederim,

    yalnızca ince bir ışık hüzmesinin geçebileceği kadar aralık olsun, kafidir efendim (:

    YanıtlaSil
  24. bu noktada da bazen bir tebessümün bütün her şeyi frenleyebildiği hipotenizini, kanıtlamış oluyoruz :P

    ****

    iyi geceler,
    sevgilerle...

    YanıtlaSil