22 Haziran 2011

hadi uyan


hadi anladık eros aşk'a aşık,
peki aşk kime aşık ?

13 yorum:

  1. "in youth, we are prone to fall in love with love"

    YanıtlaSil
  2. 'Love is not love which alters when it alteration finds.'

    YanıtlaSil
  3. yup, tis an "ever-fixed mark".

    "Not at first sight, nor with a dribbed shot
    Love gave the wound, which while I breathe will bleed;
    But known worth did in mine of time proceed,
    Till by degrees it had full conquest got:

    I saw and liked, I liked but loved not;
    I lov'd, but straight did not what Love decreed.
    At length to love's decrees I, forc'd, agreed,
    Yet with repining at so partial lot.

    Now even that footstep of lost liberty
    Is gone, and now like slave-born Muscovite
    I call it praise to suffer tyranny;

    And now employ the remnant of my wit
    To make myself believe that all is well,
    While with a feeling skill I paint my hell."

    birazcık uzun oldu biliyorum kusura bakma ama içimden geldi, paylaşmadan edemedim :)

    YanıtlaSil
  4. yoo, bence gayet guzel bir paylasim oldu .. tesekkur ederim : )

    YanıtlaSil
  5. o zaman sorun yok :)
    hayırlı geceler diliyorum, yarın iş var, biraz dinlenmek gerek :)

    YanıtlaSil
  6. Hatırıma gelen Arese , Hermese , Hephaistosa aşık sanırsam Afrodit abla :)

    Ares malum savaş tanrısı

    Hephaistos eşi idi oda demir savaş aletleri üretiyordu ,

    Hermes ise malumunuz olymposun en fırıldak tanrısı ..İletişim veyahu bilgi..

    ***

    Uykumda aşkı gördüm insanı arıyordu
    Uyandım insanı gördüm aşkı arıyordu

    Özdemir Asaf

    Uyur uyanık yaşayan , başlı başına aşk kesilenler nedense hep bu yukarıdaki 3lüden birinin ağına düşer..

    YanıtlaSil
  7. : )

    en iyisi pandoranin kutusunu acmayalim diyorsun yani : )

    YanıtlaSil
  8. keşke açılmasa , lakin elde değil , silinmeyen yazı böyle..

    "Tecelli-i hüda iledir her iki cihan"

    diyor büyükler..Hüdanın tecelli sırrı neylersin..

    YanıtlaSil
  9. ''Aşkına, aşık olabilir mi ?'' (:

    diye sordum kendime de,

    aslında muhakkak,

    symmetric relations konseptualizmini doğruluyor.

    Yani bakışımlı bağıntı kavramı (:

    ee,

    (: ''eş'' dediğimiz aynılamı da tasvip eder netliktedir.

    ee,

    o zaman diyebiliriz (:

    bunda bir sakınca yok.

    YanıtlaSil
  10. sakincasi yok ise, ozaman tamamdir ..

    onaydan gecti yani .. ne guzel : )

    YanıtlaSil
  11. Evet, benim nezaretimde onaydan geçmiştir efendim.

    Üzerini de aradık!

    her hangi yaralayıcı, delici, bereleyici, tahrip edici bir cisim de yok.

    Bundan sonra siz nasıl arzu edersiniz efendim,

    -Özgürlüğe mi bırakalım ?

    -Esaretimiz altına mı alalım ?

    ****

    YanıtlaSil
  12. ozgurlukten yanayiz efendim ..

    : )

    YanıtlaSil
  13. yani liberal,

    ya da neoliberal,

    öyle mi ? :D

    :) artık özgürlük anlayışı liberalizmle bağdaştırıldığına göre...

    YanıtlaSil