17 Temmuz 2011

filmizm/escapism



Gece yine uyku tutmayınca dolabımı açtım ve baktım hangi filmler var diye ..
Daha iki hafta önce seyretmeme rağmen elime yine 'Black Swan' geçti. Favorilerim arasında yer alan bu filmi hakiki bir escapism olarak burada ölümsüzleştirmek istiyorum.




Swan'dan sonra hiç uyku tutmadı ve yine dolaba daldım ve bu kez 'hafif' bir seyler izlemek istedim, zihnimi yormayacak bir yapım ve kendimi bir anda Pride & Prejudice izlerken buldum. 'Pride & Prejudice' benim için çok özel bir film, zira ortaokul dönemimde okuduğum ilk Ingilizce kitabımdı. Her genç kız gibi Mr. Darcy'e hayran kalmış, galiba biraz da aşık olmuştum. Aslında hem kızıyor hemde yanağım al al Elizabeth ile olan sorunlu iliskilerini bir nefeste takip ediyordum. Aynı kitabı kaç kez okuduğumu bende bilmiyorum, ama klasiklerim arasında 'Pride & Prejudice' bir,  'Wuthering Heights' de ikinci sıradadır. Eklemek isterim ki, ilk göz ağrım olan BBC yapımı (serisini) hic bir şeye değişmem ..

Bonus: Wuthering Heights

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder