3 Temmuz 2011

insomnia vs the muppets


'nothing really matters but moi' said piggy ..

8 yorum:

  1. Ticket escapism olunca 1 Allah'ın cool'u yazmamış tabii olarak :P

    Ben yine de ''münzevilik'' olduğu hususunda ısrarcıyım efendim :).

    ****

    Saygı ve Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. konu baabinda uzlasamayacagimiz asikar .. kermit ve sarkisini begendin mi ? : )

    sonsuz saygi ve sevgilerle efendim ..

    YanıtlaSil
  3. aynı konu merkezine yörüngelenemediğimiz de aşikar :D

    yok valla beğenemedim :( kulaklarımı tırnaklayan zenci bir kadın antipatikliği uyandırdı bende :(.

    YanıtlaSil
  4. buhran ve bohem içerisinde olmadığımdan olsa gerek :D zevksiz ve sakil...

    YanıtlaSil
  5. seviyorum ben kurbaları...

    Lakabım kurba diye mi bilmem :))

    YanıtlaSil
  6. @ cyberordek - ordeksin de ondan kaynaklaniyor hmhmmm : )

    YanıtlaSil
  7. @ fmy - ben kurbagalari degil de, kermit'i seviyorum . bu arada ruyamda kurbaga gordum .. ne demek ki ?

    senin lakabin oyle mi .. bak buna sasirdim : )

    YanıtlaSil