31 Aralık 2009

Fortasse erit, fortasse non erit

Hani hep deriz ya yeni yıl açılarımızla, sevinçlerimizle geride kalsın, gelecek yıl daha fazla umut, sevinç, mutluluk getirsin diye. Yaşamımızın; güzel yıllarla, mutlu yarınlarla, gerçek dostluklar ile dolmasını, güzellikler hep bizimle olsun diye. Tekrar tekrar yeni yılın; sana, bana ve tüm sevdiklerimize sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, barış, sevgi ve huzur getirmesini dileriz. Sıcacık evimizde saat 00:00 ı vurunca bir birimize sarılır mutlu yıllar diler, hayata kaldığımız yerden devam ederiz.

Çok klişe olsada, yine aynı temennilerde bulunacağım. Bu arada sadece yeni yıl için değil, her daim öyle olmasını temenni eder, 2010 ve sonrasında insanlık adına daha berrak ve huzurlu geçmesi dileğiyle.

Artı, zaman zaman hayatıma  bir şeyler katmış, var olan olmayan, fakat yinede değeri hiç bir zaman eksilmeyen herkezin yeni yılını kutlarım.
Evet, sana, bana tüm sevdiklerimizle beraber nice mutlu yıllara!
Iyiki varsınız, iyiki vardınız!




**********
Wish you a very happy and prosperous new year. I also wish you a year without any fear, grieving, and misery! It is not an insurmountable obstacle and nor it should ever be.

Anyway, Happy New Year..
In good earnest seriousness!

5 yorum:

  1. Cumlemize cumlemize ^__^

    YanıtlaSil
  2. 2010 çok farklı olacak. İddaa'yı tutturucam bu sene... Vizelerden tek haneli notlar almayacağım. AA ben bunu bloguma yazayım :)

    YanıtlaSil
  3. Halbuki sabah uyandığımda nasıl da belliydi bir şeylerin farklı olacağı. Olsun yinede hayrolsun diye başladım güne (jinx yapmama baabinda). Nerden bile bilirdim ki -- aah -- zira elimdeki piyango biletine o kadar güvenmiştim. O özgüvenle DNA mi bile değiştirmeye karar kılmıştım. Olmaz olmaz demeyin ki olar, hemde bal gibi olar. Yanarım yanarım piyango bana vurmadı ya ona yanarım. Bizim buralarda eli uğurlu gazimiz bile yok. Bir sevindirik olamadık gitti. Suç sende yibo, bunu bilir bunu söylerim. (h-i-h-i-h)

    YanıtlaSil
  4. Biraz gec oldu ama, anca iste. Telefonla problemim vardi, kimseye ulasamadim telefonla. Yine baska telefon kullaniyorum :D. Yeni yilin hos gecer ablam insallah.

    YanıtlaSil
  5. 31 aralık 2009:
    2 yıl sonasını düşünebiliyor musun?kim bilir neler neler olacak..insanız,dalgalı durusade karmaşık yaşar gideriz..2 yl sonrasından selam getirsem,sorar mıydın 2011 in 1 ocağında da piyango vurmadı mı diye...daha ne çok sorular var çocuk..bırak sorma,sdece yaşa...

    31 aralık 2011:kim bilir 3-5 yıl sonra bugüne gelip ne yıllardı diyecek..4 yıl sonrasından selam getirdim,sonunda 30 kg verd...boşver kiloyu,vermesem de olur, yeterki o iyi olsn,o can'dır,masumdur,kaptir...yinede selam getirdim,hmm baharlar yazlar da gelecek,ohhh ne güzel deniz.....suyun selamı var...iyi baksın hayata kendine gönlüne diyor..
    yıl 1999 aralık;milenyuma girerken şeytan yerine kendimi taşladım,tanrım dahil insanlar kayboldu,bi başıma kaldım,çocuktum,alğladım,geçer sandım,geçmedim..geçti..düşe kalka...güle ağlaya..kapana coşa..geçmişten selam getirdim,engin göklerden...

    kut'un anlamını biliyor musun?
    kut:tanrısal rahmet, baht, talih
    kutlu:bahtlı, bereketli

    kut'lu kal
    sana katıldım,dileklerine
    amin

    YanıtlaSil