21 Aralık 2009

"oyuncağım elimden alındı"

Bugün çok acı bir gün(dü); 'Red Hot Chili Peppers' şeklinde "oyuncağım elimden alındı". Acılı acıklı oldu. Evet, bendenizde demagoji modasına uyarak haykırmak istiyorum, hemde dağlara taşlara. Acımı haykırmak istiyorum; zamanla benimle özleşen, bir şekilde 'bağımlı' olduğum ve ve ve en nihayetinde ayrılmaz ikilim diyebileceğim 'oyuncağımı' geri istiyorum. Eksikliği(n) damarlarımda nasılda belli oluyor. O'nu benden koparan/ayıran, bendenizi karamsarlığın derinliklerine sürükleyen ve  en can alıcı nokta, beni saygıdeğer Emrah beyefendiyi dinlememi sağlayan şahısları en nihayetinde şiddetle kınıyorum.
Ağlamak istiyorum. Oyuncağımı gerin verin benide varoşlara sürüklemeyin.


"yokluğun içimde bir ateş gibi
tutuşmuş bedenim yanıyor sanki
ne olur terketme seven kalbimi
gidersen sevgilim yaşayamam

ayrılamam, sensizliğe katlanamam
yaşayamam sen olmazsan yaşayamam

ne kadar bağlandım sen biliyorsun
neden bu sevdayı bitiriyorsun
kalbinden beni sök at diyorsun
canımın canısın ayrılamam..."

3 yorum:

  1. Sarkiyi buraya yukleyemedim, isimde geciyor herhalde. Teknolojik olaylar ile fazla becerim olmadigi icin nasil olup olmadigini bilemiyorum. Ama seni anliyorum. Anladigim icin yaziyorum. Yasama sevinci veren bazi seylerin elinden (super dimi) alinmasi insani neticede uzer. Ama pes etmemek gerek. Olmadi bulabilme sansin vardir elbet. Cok kolay cunku. Ne kolay deme. Kimseye bir sey oldu mu da sana mi olacak diye degil, olmayabilir olmayacak olanlarin olagin ustu hali diye tanimlanabilir mesela. Hayat cok guzel ^__^

    YanıtlaSil
  2. Zaten beni bugüne kadar senden baska anlayan kimsede olmadi.

    "yeter, yeter yeter yeter,
    tuzaklar kurma yollarıma,
    özledim, bu ayrılık yeter,
    hasreti sardın kollarıma,
    bu oyun, bu haksızlık yeter,
    yoruldum, bu delilik yeter!"

    ---------------------

    Bu arada sana etmis oldugum hakaretlerin hepsini geriye aliyorum, zira sen benden daha 'teknik' (?) çiktin. Ismine tikladim süper. Bu antikayi nerden buldun :)

    "boyun büktüm öksüz gibi, ayirdilar ikimizi
    boyun büktüm yetim gibi, ayirdilar ikimizi"

    Depresiyonum depresti.

    YanıtlaSil
  3. şarkının sözleri komik geliyor,
    ama bazı öyle kör oluyoruz ki
    bir insana
    insan ilişkilerinde
    iletişimde
    çok bağlanıp
    tanrılaştırıyoruz,
    oysa hayat bu
    aslaolan zamanı anları suyu hayatı yaşamak
    söyle sırt üstü yatıp bulutları seyredemedikten sonra
    kimse ahhh ben neden gökyüzünü seyredemedim diye hayıflanmaz,
    ahhhh bu suuu çok güzel,onsuz olmaz diyen çıkmaz

    çölde mi değerlidri su sadece
    suyun selamı var

    YanıtlaSil