14 Mart 2011

Tanıdın Mı Beni ?

02 : 45 Sigarası bitince gitti
dumanına sarmadan
02 : 54 Yazmaya devam edebilirim
ettim
bitti/m
03 : 01 Bu yazdıklarımı daha yazmadan silmek isterim
sil/e/medim
03 : 10 Yine günleri, saatleri karıştırmaya başladım
bunuyorum galiba
04 : 21 Dengesizliğimin çingene davranışı beni irite ediyor
her yer karnaval
04 : 48 Yapılmayı bekleyen işler
hiç bitmeyen işler
05 : 00 Arası iyice ruhsuzlaştım
Uyumuş olmalıyım
Hatırlamıyorum, hiç bir şey/i

Arada heyecan artıyor, içgüdüm yaşamımı kontrolü altına aldı
joyride yapıyor

06 : 47 Yazıyorum !
Neden mi yazıyorum ?
Bilmiyorum
Belkide bu kadar basit yazmamak lazım
Ya da hiç yazmamak lazım
O da bir olanak

07 : 32 Trene binerken yanımda aldığım kahve soğuk, içim gibi ..
Içtim
Döktüm
Içimi döktüm

08 : 10 Wilde eşlik etti
tebessüm

09 : 20 Ilk ders;
Hiç bir öğrencime bu kadar empati duymadım
Hiç bir öğrencime bu kadar antipati duymadım

***
Gözlerini yum da bana bak
Iyice bak
Ne görüyorsun ?

Kalbimin yerinden fırlayası var ..
Sebepsiz ..

fonda yine o şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder